Змест
I. Гандлёвыя свяцільні
1. Асвятленне гандлёвых залаў
2. Гандлёвыя свяцільні для рытэйлераў
a. Святлодыёдная свяцільня для гандлёвых залаў
2. Гандлёвае асвятленне
II. Купіць асвятленне для крамы, каб павялічыць продажы
1. Трэкавае асвятленне гандлёвых залаў
2. Святлодыёднае гандлёвае асвятленне ў Еўропе
a. Аптымальная расстаноўка гандлёвага асвятлення
III. Высновы
Гандлёвыя свяцільні
Апошнім часам у нашай краіне назіраецца бурны рост гандлёвых плошчаў. Зьяўляюцца новыя гандлёвыя сеткі, прыходзяць замежныя брэнды, якіх раней немагчыма было назіраць. У рытэйлераў таксама адбыліся перамены: буйны бізнес стаў яшчэ буйнейшы і пасля заваёвы буйных гарадоў пачаў сыходзіць з гарадоў у населеныя пункты. Еўрагандаль абзавёўся яшчэ некалькімі брэндамі (Дабраном і Бруснічка), каб не трапіцца ў рукі МАРГА, і працягнуў нарошчваць колькасць сваіх гандлёвых плошчаў.
Асвятленне гандлёвых залаў
Значная частка затрат кожнага гандлёвага аб’екта ідзе на яго асвятленне. Правільнае асвятленне гандлёвай залы крамы у сукупнасці з маркетынгам з’яўляецца закладам паспяховых продажаў, і таму важна надаць яму адмысловую ўвагу. Традыцыйна ў СНД якасць асвятлення залежыць ад вопыту праекціроўшчыкаў, паколькі да моманту пакупкі толькі яны могуць уплываць на тэхнічнае рашэнне. Праекціроўшчыкаў-электрыкаў, якія разбіраюцца ў тонкасцях гандлёвага асвятлення, вельмі мала.
Калі вы хочаце купіць асвятленне для крамы, зберагчы сябе ад памылак, то звяртайцеся да прафесіяналаў. Гандлёвае асвятленне рытэйлераў і магазінаў звычайна дзеліцца на агульнае і лакальнае. Агульнае асвятленне ў гандлёвых аб’ектах яшчэ часта называюць лінейным, а лакальнае – трэкавым, паколькі ў лакальным асвятленні цяпер у асноўным ужываюць святлодыёдныя трэкавыя свяцільні на шынаправод. Лінейныя свяцільні звычайна ўсталёўваюцца ў бесперапынныя лініі або квадратную сетку.
Гандлёвыя свяцільні для рытэйлераў
Гандлёвыя свяцільні для рытэйлераў павінны ў першую чаргу вырашыць некалькі задач:
- падняць узровень асветленасці да 800-1000 люкс пры каэфіцыенце запасу не менш за 0.9
- ухіліць цені на таварах пры дапамозе аптымальнай расстаноўкі паміж стэлажамі ў лінію або сеткай
- праявіць колеры ўпаковак дзякуючы высокай колераперадачы і ліквідаваць блікі за кошт матавага або апалавага шкла
- быць эстэтычнымі і незаўважнымі для пакупніка, не навісаць над імі, а для гэтага неабходна выключыць грувасткія канструкцыі
- працаваць без збояў максімальна доўга, мець магчымасць аператыўна адрамантаваць свяцільню, якая выйшла са строю, не разбіраючы ўсю канструкцыю, і пажадана прама на месцы
- кожная свяцільня павінна быць узаемазаменнай і ўніверсальнай, каб пры перастанове стэлажоў усю канструкцыю лёгка можна было пераставіць на іншыя пазіцыі, не звяртаючыся да дапамогі адмысловых арганізацый
Святлодыёдная свяцільня для гандлёвых залаў
Святлодыёдная свяцільня для гандлёвых залаў ledz e-Trade распрацаваны з улікам патрабаванняў рытэйлераў і вырашае ўсе апісаныя вышэй задачы. У кожнай гандлёвай сетцы свае патрабаванні да асвятлення. Еўраопт патрабуе асветленасць не менш за 800 люкс на ўзроўні 0.8 метра ад падлогі паміж стэлажамі і 1200 над касамі. Green імкнецца размяшчаць свяцільні так, каб атрымаць звыш 1000 люкс на ўзроўні 0.8 метра. SPAR патрабуе 1000 люкс на ўзроўні 1.1 метра і свяцільні каляровай тэмпературы 3000 К.
Гандлёвае асвятленне
Мы вырабляем аналагічныя гандлёвыя свяцільні ledz e-Line з плоскім рассейвальнікам. Яны маюць мноства мадыфікацый, так што вы зможаце абраць прыдатную менавіта вам магутнасць у корпусе любой даўжыні. Ад 10 да 110 Вт і ад 0.3 да 3.0 метра ў адной свяцільні. Можна абраць матавае, празрыстае шкло ці оптыку LEDiL. Матавае шкло выканана з аптычнага полістыролу. Яно адначасова ўхіляе сляпучы эфект, ствараючы мяккае раўнамернае свячэнне, і прапускае шмат святла.
Для экструзіі шкла ў e-Trade прымяняюцца матэрыялы канцэрна Mitsubishi. Дзякуючы ім удалося дабіцца унікальных светлавых параметраў. Святлодыёдных кропак пры ўключэнні не відаць і празрыстасць шкла 82%, у параўнанні з 50% у звычайнага матавага рассейвальніка Arlight. Стандартна мы ўсталёўваем лінейкі са святлодыёдамі Samsung. Яны па сваіх параметрах параўнальныя з папулярнымі чыпамі ад OSRAM. Па жаданні кліента можам усталяваць на платы любыя іншыя святлодыёды Lumileds або Nichia.
Купіць асвятленне для крамы, каб павялічыць продажы
Калі купіць асвятленне для крамы правільна, то можна павялічыць аб’ём продажаў. Гэта даказалі амерыканскія маркетолагі яшчэ задаўга да з’яўлення буйных рытэйлераў. Тут варта адзначыць той факт, што якаснае асвятленне азначае не толькі высокую асветленасць, а комплексны падыход з улікам ужывання свяцілень з высокай колераперадачай і каляровай тэмпературай для асобных груп тавараў. Для мяса – спецыяльнае чырванаватае адценне, сыр і каўбаса – цёплыя адценні, а рыба і алкаголь – халодныя.
Для лінейнага гандлёвага асвятлення мы рэкамендуем ужываць святлодыёды з колераперадачай не меней 85 CRI і каляровай тэмпературай 3500-4000 Да. Гэтыя аптымальныя суадносіны параметраў, пры якіх святлоаддача свяцілень амаль максімальная. Пры больш высокай колераперадачы і цяплейшай каляровай тэмпературы святлоаддача значна змяншаецца. Такія свяцільні акупляюцца павольней, а каштуюць нашмат даражэй. Гэта спецыяльныя свяцільні для асвятлення, паліграфічных вытворчасцей, фотастудый.
Трэкавае асвятленне гандлёвых залаў
Траковае асвятленне гандлёвых залаў ledz e-Track можа быць з высокай колераперадачай для лакальнага вылучэння дарагіх тавараў або тавараў у яркім пакаванні. Напрыклад, можна вылучыць элітны алкаголь, дзіцячыя цацкі, дарагія сыры, вэнджаныя і вяленыя каўбасы. Трэкавыя свяцільні для кожнай катэгорыі тавараў выкарыстоўваюць свой спектр святла, у гэтым выпадку кожная свяцільня падкрэслівае натуральныя колеры вызначанага тавара, і гэты метад пры правільным выкарыстанні дазваляе павялічыць продажы.
На сённяшні дзень шматлікія сеткі ўжываюць састарэлае люмінесцэнтнае гандлёвае асвятленне. Калісьці яно лічылася эталонам і прымянялася ўсюды. Цяпер настаў час прызнаваць памылкі мінулага і пераходзіць на больш эканамічныя святлодыёдныя гандлёвыя свяцільні. Праўда, не ўсе спяшаюцца ісці ў нагу з часам. Звярніце ўвагу наверх, калі будзеце хадзіць за пакупкамі. У большасці выпадкаў вы ўбачыце люмінесцэнтныя лямпы з высокім утрыманнем ртуці, свінцу і іншых шкодных металаў.
Зніжка 1%
Атрымай скідку 1% на ўсе заказы, пакуль ты падпісаны на рассылку.
Святлодыёднае гандлёвае асвятленне ў Еўропе
У Еўропе многія рытэйлеры зараз пераводзяць свае аб’екты менавіта на святлодыёдныя гандлёвыя свяцільні. Замена акупляецца менш, чым за год, святлодыёдныя свяцільні не патрабуюць абслугоўвання і даюць больш натуральнае асвятленне без мігацення ў параўнанні з люмінесцэнтным. У Беларусі з улікам высокага кошту электраэнергіі тэрмін акупнасці будзе такім жа, як у Еўропе. Прывядзем пару прыкладаў разлікаў для некаторых аб’ектаў, дзе плануюць перайсці на святлодыёдным асвятленне або ўжо перайшлі:
- ГУМ (акупляльнасць 6.2 месяца, укладанні $5.3K)
- Ніка г. Віцебск (акупляльнасць 11/06 месяцаў, укладанні $19.5K)
- Еўрагандаль (акупнасць 13.1 месяцаў, укладанні $16.1K)
- Bigzz (акупнасць 7.4 месяца, укладанні $13.2K)
Аптымальная расстаноўка гандлёвага асвятлення
Лічбы ўражваюць, і мы дасягнулі іх дзякуючы нашым вопытным спецыялістам у гэтай галіне, якія ведаюць схаваныя магчымасці для эканоміі ў такіх праектах. Адзін з такіх момантаў, якія мы выявілі, дакранаецца спосабу расстаноўкі свяцілень. Самы аптымальны варыянт – расставіць лінейныя свяцільні роўна паміж стэлажамі. Гэтым мы дамагаемся максімальна эфектыўнага размеркавання святла ўздоўж паліц і асветленасць узрастае без дадання дадатковых свяцілень.
Conclusions
Калі мы размесцім свяцільні не паміж, а перпендыкулярна стэлажам, то асветленасць атрымаецца на 25% ніжэй. З іншага боку для давядзення асветленасці да папярэдняга ўзроўню давядзецца павялічыць колькасць свяцілень на 30%. Многія сеткі размяшчаюць лінейныя свяцільні няправільна, адсюль перарасход электраэнергіі і пагаршаныя паказчыкі асветленасці. Можна таксама расставіць свяцільні квадратнай сеткай з вочкам вызначанага памеру, як робяць у некаторых гандлёвых цэнтрах.
Мы лічым гэтае размяшчэнне неаптымальным, паколькі яно патрабуе вялікай колькасці свяцілень. Гэта робіць праект дарагім і выгадна ў выпадку частых перастановак стэлажоў у гандлёвай зале аб’екта. Часта толькі падчас рамонту, які праводзяць разам з перастаноўкай асвятлення. Мы лічым, што лепш было б захаваць баланс паміж агульным лінейным і трэкавым асвятленнем. А вам жадаем купіць асвятленне для крамы ў пастаўшчыка, які дапаможа вам не дапусціць дарагіх памылак!